مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشگاه علمی نام آوران شمیران 877611

مطالب

آموزش ریاضی ویژه مهاجرت

یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی امروزه متقاضیان زیادی پیدا کرده است. با گسترش مهاجرت تحصیلی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان افراد زیادی نیازمند یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی هستند. به خصوص که درس ریاضیات در زمره درس‌های سخت و سنگین قرار دارد. به همین دلیل یادگیری آن منوط به شرکت در کلاس‌های آموزشی باکیفیت و اساتید مجرب است. درس ریاضیات از جمله مباحث اصلی در اکثر آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های معتبر بویژه در رشته های مهندسی و علوم پزشکی است.

دانش‌آموزان و دانشجویان برای یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی انگیزه‌های متفاوتی دارند. در این بخش به برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین انگیزه‌های یادگیری ریاضیات دبیرستان به زبان انگلیسی اشاره می‌کنیم:

افزایش شانس قبولی در آزمون ورودی دانشگاه‌های معتبر انگلیسی زبان دنیا:

درس ریاضی یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های آزمون‌های ورودی دانشگاه‌هاست. برای مثال در آزمون IMAT ایتالیا سوالات ریاضی طرح می‌شود. آزمون SAT نیز متشکل از ۵۸ سوال ریاضی است. در آزمون یوس نیز سوالات متنوعی از بخش ریاضیات مطرح می‌شود.

تقویت ریاضیات دانش‌آموزان مدارس بین‌المللی: 

دانش‌آموزانی که در مدارس بین‌المللی تحصیل می‌کنند و به دنبال کسب دیپلم های بین المللی هستند، نیازمند یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی هستند. این دانش‌آموزان برای تقویت دانش ریاضیات باید از مدرس حرفه ای جهت یادگیری استفاده کنند.

متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور

دانش‌آموزان و دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند باید با اصطلاحات ریاضیات به زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشند. ریاضیات از علوم پایه ای مهم است و در بسیاری از علوم به اشکال مختلف وجود دارد.

متقاضیان دریافت دیپلم‌های بین‌المللی: 

متقاضیان دریافت دیپلم‌های بین‌‌المللی مانند دیپلم A-Level یا دیپلم IB یا دیپلم آمریکایی نیز برای موفقیت در دریافت این دیپلم‌ ها نیازمند یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی هستند.

منابع آموزشی در کلاس خصوصی دو زبانه آموزشگاه بین المللی نام آوران شمیران، نام آکادمی

در کلاس ریاضی دو زبانه نام آکادمی، بهترین کتاب‌های ریاضی بین‌‌المللی مقطع دبستان، بهترین کتاب‌های ریاضی بین‌‌المللی مقطع راهنمایی و بهترین کتاب‌های ریاضی بین‌‌المللی مقطع دبیرستان تدریس می‌گردند. همچنین تسلط اساتید ما به نحویست که علاوه بر محتوای آموزشی تدوین شده توسط نام آکادمی، منبع معرفی شده از سوی مدرسه یا والدین را نیز به طور کامل تدریس میکنیم.

انواع کلاس ریاضی دو زبانه و کلاس ریاضی بین المللی در آموزشگاه بین المللی نام آوران شمیران، نام آکادمی

همانطور که گفته شد، یادگیری ریاضی دو زبانه یا یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی، نیازمند شرکت در کلاس‌های آموزشی باکیفیت و اساتید مجرب است چرا که درس ریاضی از جمله مباحث اصلی در دوره آموزشی دیپلم ib  و دوره آموزشی A-Level است و نیز در اکثر آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های معتبر، بویژه در رشته های مهندسی و علوم پزشکی باید ریاضی داوطلب قوی باشد.

بدین منظور، در نام آوران شمیران، نام آکادمی،  انواع کلاس تقویتی ریاضی دو زبانه و کلاس تقویتی مدرسه بین الملل برگزار میگردد.

برای تحصیل در مدرسه بین‌الملل و نیز دریافت دیپلم‌ بین‌المللی ib، یا مدرک A-Level، علاوه بر ریاضی دو زبانه مقطع دبیرستان، ریاضی آزمون  بین المللی آیمت، ریاضی آزمون  بین المللی یوس، ریاضی آزمون  بین المللی ست و  ریاضی هر آزمون بین المللی دیگری که مد نظر شما باشد، برحسب نیاز متقاضیان آموزش داده می شود.


مجموعه نام آوران، برگزار کننده دوره‌های آموزش ریاضیات دوره دبیرستان به زبان انگلیسی است. در این دوره‌ها از اساتید مجرب و مسلط به ریاضیات و زبان انگلیسی بهره گرفته می‌‌شود. تدریس ریاضی به زبان انگلیسی در این دوره‌ها با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. مباحثی که در این دوره آموزشی تدریس می‌شود کاملا منطبق با نیاز دانش‌آموزان خواهد بود. در این دوره‌ها بهترین کتاب‌های ریاضیات بین‌‌المللی مقطع دبیرستان تدریس می‌گردند. علاوه بر مقطع دبیرستان، ریاضیات آزمون های بین المللی از جمله آیمت، یوس، ست و … برحسب نیاز متقاضیان آموزش داده می شود.

برخی از دوره­های ارائه شده در مجموعه بین المللی نام آوران شمیران، نام آکادمی، عبارتند از: آموزش ریاضی به زبان انگلیسی، آموزش ریاضی دو زبانه، آموزش ریاضی به زبان انگلیسی برای مهاجرت، آموزش ریاضی دو زبانه برای مهاجرت، آموزش ریاضی ویژه مهاجرت، آموزش ریاضی دو زبانه ویژه مهاجرت، آموزش ریاضی برای اخذ پذیرش، آموزش ریاضی به زبان انگلیسی برای اخذ پذیرش تحصیلی، آموزش ریاضی برای مدارس بین الملل، تدریس خصوصی ریاضی به زبان انگلیسی، تدریس خصوصی ریاضیات به زبان انگلیسی، تدریس خصوصی ریاضی بین المللی انگلیسی، تدریس آنلاین ریاضی دو زبانه، تدریس خصوصی آنلاین ریاضی دو زبانه، تدریس خصوصی آنلاین ریاضی معلم بین المللی، تدریس خصوصی ریاضی دو زبانه برای مدرسه بین الملل، تدریس خصوصی ریاضی مدرس بین المللی، تدریس خصوصی ریاضی مدرسه بین المللی، تدریس خصوصی مدرس بین المللی، تدریس خصوصی مدرسه بین المللی، کلاس خصوصی ریاضی مدرس بین المللی، کلاس خصوصی ریاضی مدرسه بین المللی، کلاس خصوصی مدرس بین المللی

جهت دریافت توضیحات تکمیلی و مشاوره تلفنی رایگان با شماره

02122000410

تماس حاصل فرمایید

کلمات کلیدی:

آموزش خصوصی ریاضی متوسطه دوره دوم به زبان انگلیسی، تدریس خصوصی دبیرستان به زبان انگلیسی، دوره آموزشی ریاضی به زبان انگلیسی، دبیر خصوصی ریاضی به زبان انگلیسی، تدریس ریاضی , رفع اشکال , حل تست و سوالات امتحانی به زبان انگلیسی، آزمون آنلاین ریاضی به زبان انگلیسی تمام مقاطع، آموزش خصوصی ریاضی به زبان انگلیسی، دوره دیپلم امریکایی، تدریس خصوصی برای گرفتن دیپلم امریکایی، تدریس خصوصی برای گرفتن پذیرش تحصیلی، تدریس خصوصی دو زبانه برای تقویت ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی به زبان انگلیسی برای کالج، تدریس خصوصی ریاضی به زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا، تدریس خصوصی ریاضی دو زبانه برای مهاجرت به آلمان، تدریس خصوصی ریاضی دو زبانه برای مدرسه بین الملل و تدریس خصوصی برای آزمون بین الملل، دریس خصوصی ریاضی دانشگاهی- امتحان مجازی ریاضی به زبان انگلیسی