مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشگاه علمی نام آوران شمیران 877611

مطالب

انتخاب رشته کنکور سراسری

یکی از موارد بسیار مهم در زندگی فرد، انتخاب راه درست در زندگیست. انتخاب راه درست نیز خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین انتخاب ها در زندگی، انتخاب رشته تحصیلی در مقطع نهم و بعد از آن در کنکور سراسری می باشد. افراد بسیاری هستند که از انتخاب رشته دانشگاهی خود ناراضی بوده و این نارضایتی سالها در زندگی با آنها خو گرفته و باعث آه و حسرت فراوان شده است. یکی از علت های مهم این امر نداشتن مشاور متخصص و دلسوز و کاربلد می باشد. انتخاب رشته درست در مقطع نهم و در کنکور سراسری، نقش بسیار تعیین کننده­ای در آینده فردی و شغلی دانش آموز ایفا می­کند. لذا برای این امر باید به مرکز مشاوره معتبر مراجعه کرد.

مواردی که در انتخاب مرکز مشاوره برای انتخاب رشته کنکور باید نظر بگیرید:

مشاور و راهبر شما دقیقاً چه کسی است؟

تبلیغات موسسه فوق در چه بستری انجام میشود؟

در انتخاب رشته از دانشجو و دستیار استفاده نشود.

در انتخب رشته از نرم افزار استفاده نشود.

قبل از جلسه، نحوه کار به شما توضیح داده شود.

ما در مرکز مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی نام آوران شمیران، ضمن توجه به همه عوامل تأثیر گذار در نتیجه کنکور بدست آمده، با بهره گیری از تجربه گرانقدر سالها تجربه در زمینه کنکور و مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته کنکور و نیز با توجه به توانمندی های فردی دانش آموز و بازار کار پیش رو در سال های آینده، مفیدترین و کارامدترین انتخب رشته را انجام می دهیم. تجربه بسیار ارزشمند نام آوران شمیران در امر مشاوره و هدایت تحصیلی و برنامه ریزی درسی، سبب شده است تا هزاران نفر تا به امروز با استفاده از خدمات آموزشی نام آوران شمیران، به اهداف بلندی دست پیدا کنند  که این امر موجب خوشحالی و احساس رضایت در دانش آموز گذشته و خانم یا آقای امروز و خانواده او گشته است.

ما در مرکز مشاوره تحصیلی نام آوران شمیران به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در ایران، بر این باوریم که وجود استاد، معلم، مربی و راهنمای دلسوز، متعهد و متخصص میتواند نقش معجزه آسا و بسیار تأثیر گذاری در زندگی یک فرد داشته باشد. لذا شما را دعوت میکنیم تا در جلسه اول مشاوره مهمان ما باشید و تفاوت کیفیت ممتاز نام آوران شمیران را از نزدیک حس کنید.

جهت رزرو وقت مشاوره با شماره دفتر مرکزی ما در قیطریه تهران تماس بگیرید

22000410

تجربه هزاران ساعت آموزش و مشاوره و تربیت موفق هزاران دانش آموز و دانشجو در سراسر دنیا، لطف خداوند و همراهی و اعتماد خانواده ها بوده که همیشه یار و یاور ما در این مسیر است.

همراه شما هستیم با بهترین انتخاب رشته کنکور سراسری

شایان ذکر است که تمامی مراحل انتخاب رشته در مرکز مشاوره نام آوران شمیران، طبق استانداردهای روز و با در نظر گرفتن فاکتورهای تأثیر گذار در انتخاب رشته صحیح و اوصولی و کارامد و بدون استفاده از نرم افزارهای انتخاب رشته صورت میگیرد. لذا ظرفیت ما محدود و اولویت تعیین وقت بر اساس ثبت نهایی رزرو میباشد بدین منظورحتماً بعد از هماهنگی اولیه و اطلاع از قیمت و واریز وجه مشاوره، با 2200410 تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: بهترین انتخاب رشته کنکور، بهترین انتخاب رشته کنکور در تجریش، بهترین انتخاب رشته کنکور در قیطریه، بهترین انتخاب رشته کنکور در دروس، بهترین انتخاب رشته کنکور در قلهک، بهترین انتخاب رشته کنکور در پاسداران، بهترین انتخاب رشته کنکور در نیاوران، بهترین انتخاب رشته کنکور در شمیران، بهترین انتخاب رشته کنکور در الهیه، بهترین انتخاب رشته کنکور در فرشته، بهترین انتخاب رشته کنکور در جردن، بهترین انتخاب رشته کنکور در ولنجک، بهترین انتخاب رشته کنکور در زعفرانیه، بهترین انتخاب رشته کنکور در سعادت آباد، بهترین انتخاب رشته کنکور در شهرک غرب