مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشگاه علمی نام آوران شمیران 877611

مطالب

برگزاری کلاسهای تقویتی خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی

با توجه به درخواست تعداد زیادی از والدین محترم و عنایت به سه دهه تجربه آموزشی آموزشگاه نام آوران شمیران به عنوان تنها مدرسه ریاضی و تنها مدرسه فیزیک ایران، بهترین کلاس تقویتی ریاضی، بهترین کلاس تقویتی علوم و بهترین کلاس تقویتی فیزیک، در مدرسه ریاضی و فیزیک نام آوران با همکاری خانه ریاضی شمیران، بهترین خانه ریاضی شمال تهران برای قبولی در آزمون های مختلف تشکیل و برگزار می گردد.

لذا از شما دعوت می کنیم تا در جلسه تعیین سطح علمی و مشاوره تحصیلی تخصصی در خانه ریاضی شمال تهران، خانه ریاضی شمیران، مرکز تخصصی آموزش ریاضی و بهترین آموزشگاه تدریس ریاضی شمال تهران میهمان ما باشید. جلسه اول که جلسه طلوع نام دارد و بسیار پر بار، برای دختران و پسران ایران در هر کجای جهان، رایگان است و ضمن تعیین سطح کیفی و کمی معلومات دانش آموز، مطلعی برای همکاری آموزشی و مشاوره تحصیلی ما با شما خواهد بود.

با توجه به نتیجه تعیین سطح علمی و علاقه مندی دانش آموز به مطالعه و پژوهش و نیز پشتیبانی شما در جایگاه والیدن دانش آموز و نیز نقش کارامد و موثر علمی ما به عنوان معلم، قبولی فرزندتان در آزمون های مورد نظر قطعی خواهد بود و شما هنگام ثبت نام، چندین گزینه ممتاز در اختیار خواهید داشت تا با فراغ بال و در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف مثبت و منفی هر مدرسه، اقدام به ثبت نام و پرداخت شهریه نمایید.

شماره تماس دفتر مرکزی خانه ریاضی شمیران، خانه ریاضی شمال تهران

021-22000410