مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشگاه علمی نام آوران شمیران 877611

مطالب

خانه ریاضی شمیران

MATH

کتاب بزرگ  طبیعت را با علائم ریاضی نگاشته اند. (گالیله) 

از دیرباز ریاضیات همواره در زمره برترین علوم شناخته شده است و پایه و اساس سایر علوم طبیعی و ماورایی است. فرآیند آموزش ریاضیات سبب پرورش و بلوغ سلول های مغزی شده و بالندگی لازم را در فرآیندهای مغزی ایجاد میکند. ذهنی که درگیر با مسائل و رمز و رازهای ریاضیات میشود در برخورد با سابر وجوه زندگی توانمندی بالاتری را برای تجزیه و تحلیل خواهد داشت و سریعتر و بهتر میتواند تصمیم های مهم و سنجیده بگیرد. لذا ریاضیات از درس‌های مهمی است که یادگیری آن می‌تواند در تمامی عرصه‌های زندگی تأثیرگذار باشد لذا والدین باید در فرآیند یادگیری ریاضیات فرزندانشان بسیار دقیق و موشکافانه عمل کنند و در هر مرحله از آن نظارت داشته باشند.

ما در خانه ریاضی شمیران، در محیطی پویا و شاداب، با آموزش محبت آمیز و اصولی با توجه به فاکتورهای مختلف آموزش، ضمن تقويت پايه تحصيلي و تدريس مفهومي ریاضیات، دانش ­آموزان را براي امتحانات، اعم از تشریحی یا تستی ، آزمون های ورودی مدارس برتر، آزمون های هوش و آزمون سراسری داخلی و خارجی آماده می­کنیم.

اگر به دنبال پایه ریاضیات قوی و اصولی هستید و خواهان قبولی در رشته هاي پرطرفدار در دانشگاههاي
برتر و ممتاز در داخل یا خارج از کشور، خانه ریاضی شمیران، تنها مرکز تخصصی آموزش ریاضی و
بهترین آموزشگاه تدریس ریاضی شمال تهران، لذت آموزش تخصصی ریاضی و تدریس مفهومی ریاضی را
تجربه می کنید.

ما در خانه ریاضی شمیران، تنها مرکز تخصصی آموزش ریاضی و بهترین آموزشگاه تدریس ریاضی شمال تهران با رعایت استانداردهای آموزشی روز دنیا و به صورت بین المللی ریاضی را با در نظر گرفتن نکات زیر به دانش آموزان آموزش می دهیم:  آموزش مفاهیم ریاضی، آموزش روش حل مسئله در ریاضی، آموزش راهبردهای حل مسئله در ریاضی، آموزش روش های خلاقانه حل مسائل ریاضی، مدیریت زمان در حل مسئله ریاضی، تجزیه و تحلیل مسئله ریاضی، پرورش استعداد ریاضی، تفکر خلاق، آموزش خلاقیت در حل مسئه ریاضی، تدریس مفهومی ریاضی، آموزش مفهومی ریاضی، آموزش ریاضی به کودک بیش فعال، آموزش ریاضی به کودک ADHD، آموزش ریاضی به کودک دارای مشکل تمرکز

ما بر این باوریم که کیفیت بالای خدمات آموزشی در خانه ریاضی شمیران، تنها مرکز تخصصی آموزش ریاضی و بهترین آموزشگاه تدریس ریاضی شمال تهران در سطحی قرار دارد که بدون تبلیغات گسترده، همیشه و به صورت تمام وقت و در تمام ایام سال اعم از تعطیل و غیر تعطیل، در خدمت دانش آموزان و والدین گرامی بوده ایم.

بی شک کارنامه درخشان ما در خانه ریاضی شمیران، تنها مرکز تخصصی آموزش ریاضی و بهترین آموزشگاه تدریس ریاضی شمال تهران در تربیت هزاران دختر و پسر در سراسر جهان، گویای این نکته است.

در خانه ریاضی شمیران، کیفیت بالای آموزش و رضایت والدین از خدمات آموزشی، سرلوحه استراتژی ماست.

لذا از شما دعوت می کنیم تا در جلسه اول آموزش و مشاوره در خانه ریاضی شمیران، تنها مرکز تخصصی آموزش ریاضی و بهترین آموزشگاه تدریس ریاضی شمال تهران میهمان ما باشید. جلسه اول که جلسه طلوع نام دارد و بسیار پر بار، برای دختران و پسران ایران در هر کجای جهان، رایگان است و مطلعی برای همکاری آموزشی و مشاوره تحصیلی ما با شما

بسیار خرسندیم که دقایقی از وقت گرانبهای خود را در سایت خانه ریاضی شمیران، تنها مرکز تخصصی آموزش ریاضی و بهترین آموزشگاه تدریس ریاضی شمال تهران سپری نمودید. تا دیدار شما بدرود.

شماره تماس دفتر مرکزی خانه ریاضی شمیران

 22000410

از هم اكنون رياضي فرزندتان را به بالاترين كيفيت برسانيد.

ضمناً مناسب­ترين زمان براي تقویت بنیه علمی دانش آموز، مقطع ابتدايي مي­باشد.